הנחה 20% על כל המוצרים באתר!

שילוט

שילוט הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה מסחרית בכל חלל תצוגה או מכירה – בין אם מדובר בחנות שכונתית, סופרמרקט עמוס או אפילו בדוכן זמני ביריד. שילוט נכון יוצר סדר וארגון, מקצר זמני איתור מוצרים עבור לקוחות ועובדים כאחד, ומשדר תחושת מקצועיות ונראות עסקית ברורה לעין. כאשר משלבים את השילוט עם מדפי תצוגה איכותיים ופתרונות אחסנה חכמים כמו מדפים לסופרמרקט או מדפים לחנויות – מתקבלת מערכת מושלמת שמקדמת מכירות ומייעלת תהליכים. ב-SupeRaf פתרונות אחסנה ותצוגה אנו מציעים מבחר רחב של אמצעי שילוט: מחזיקי תג מחיר, קליפסים לשלטים, שלטים מגנטיים לתחלופה מהירה ועוד – הכל מותאם לצרכים האמיתיים של שטחי מסחר מודרניים מכל הסוגים. בין אם אתם זקוקים לשילוט ברור למדפי ירקות או לפתרון אסתטי שילווה מדפי אחסון במרכז לוגיסטי – אצלנו תמצאו מענה מקיף שיחולל שינוי משמעותי בשטח.
מספר המוצרים בסל : 0
  1. קטלוג
  2. ציוד נלווה (אביזרי עזר)
  3. /
  4. שילוט
סל קניות
0
רוקן סל
תופסן שילוט מתכוונן

מק"ט: 372
מחיר: 6.90
מחיר מבצע: 5.52
מעמד תפריט A5 אקריליק

מק"ט: 378
מחיר: 23.90
מחיר מבצע: 18.90

שילוט שהוא הרבה יותר מסתם שלט

אם יש משהו שאני לומד שוב ושוב מהעבודה שלנו כאן ב-'SupeRaf פתרונות אחסנה ותצוגה', זה ששילוט נכון הוא לא סתם תוספת עיצובית – הוא כלי עבודה. כן, מה שאתם שומעים. שילוט מדויק, פשוט וברור יכול להפוך חוויית קנייה של לקוח למשהו שהוא לא רק נעים אלא גם יעיל, כזה שמוביל אותו בדיוק למה שהוא מחפש בלי להסתבך בדרך. וזה, בעיניי, כל הקסם שמאחורי הקטגוריה הזו של ציוד נלווה – שילוט.
בין אם אתם בעלי חנות ירקות שכבר קלטו שאנשים מתבלבלים בין הסלרי לפטרוזיליה (מניסיון – זה קורה מלא), או שאתם מנהלים סופרמרקט גדול עם מאות מטרים של מדפים שחייבים סדר וארגון ברור כדי לכוון את הלקוח – השלטים שאנחנו מציעים כאן הם בדיוק הפתרון בשבילכם. ככל שהמבחר גדול יותר והמרחב עמוס יותר, כך החשיבות של שילוט איכותי הולכת וגדלה. ולמען האמת? זה אחד הדברים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול.

מה תמצאו אצלנו בקטגוריית השילוט?

אז קודם כל, כשאני אומר "שילוט", אני לא מדבר רק על שלטים סטנדרטיים שתולים על הקיר. ממש לא. אנחנו מדברים כאן על עולם ומלואו: החל ממחזיקי תג מחיר שנתפסים על מדפי תצוגה באופן אלגנטי ונגיש לעין ועד לשלטים שקופים מגנטיים שמתלבשים כמו כפפה ליד על דפנות של מדפי אחסנה ומאפשרים החלפה קלה ומהירה של מידע לפי הצורך.
יש לנו גם תושבות אקריליק לתגיות מחירים שמשתלבות באופן טבעי בתוך כל סביבה מסחרית – בין אם זו חנות בגדים מעוצבת בקפידה או קצבייה שצריכה להציג טווח מחירים משתנה לאורך היום. כן כן, כבר ראיתי לקוחות משתמשים באותן תושבות גם במעדניות וגם בחנויות צעצועים… כי כשעושים את זה נכון – זה פשוט עובד בכל מקום.
גם התפסנים שלנו לשלטים מגיעים בכל מיני גרסאות: קליפסים נתלים לקדמת המדף (שאני אישית מאוד אוהב בגלל הגמישות שלהם), מקבעי שוליים שמתאימים למדפים לחנויות גדולות במיוחד, ואפילו פתרונות מגנטיים שאפשר לשנע לפי הצורך בלי בזבוז זמן מיותר. בקיצור – כל מה שצריך כדי שהתקשורת שלכם עם הלקוח תהיה ברורה כמו שמש בצהריים.

אז למה בכלל להשקיע בשילוט?

וואו, כמה פעמים יצא לי לשמוע בעלי עסקים שאומרים "עזוב אותך משלט… הלקוח כבר יבין לבד". נו באמת! בואו נחשוב על זה רגע כמו שצריך: בעולם שבו כולם רצים ממקום למקום ואין לאף אחד שנייה לעצור ולשאול איפה למצוא משהו – מי שלא משקיע בשילוט ברור פשוט מוותר מרצונו החופשי על כסף מהלקוחות שלו.
תחשבו על זה ככה: נכנסתי פעם לחנות כלי בית גדולה שנראתה מהמם מכל כיוון אפשרי… אבל אחרי 10 דקות שלא מצאתי את המדף עם המערוכים (כן, הלכתי להכין פסטה ביתית…), איבדתי סבלנות ופשוט יצאתי. למה? כי לא היה שום שילוט שיכוון אותי לשם! עכשיו דמיינו מצב הפוך – לקוח נכנס אליכם לחנות וישר מזהה לפי השלט איפה נמצאים המוצרים הרלוונטיים לו – הסיכוי שהוא יקנה עולה משמעותית.
וגם מבחינת צוות החנות עצמה – תאמינו לי שזה עושה פלאים. עובדים חדשים לומדים מהר יותר את הסדר והמבנה של המקום כשהכול מסומן טוב; עובדים ותיקים מוצאים פריטים מהר יותר; ויש פחות טעויות ופחות שאלות מצד לקוחות שמתעכבים ומעמיסים עומס מיותר… כלומר מדובר בחיסכון גם בזמן וגם בכסף בטווח הארוך.

מי צריך את המוצרים האלה?

האמת? כמעט כל עסק שיש לו חלל פיזי שבו מוצגים מוצרים יכול ליהנות משילוט טוב: סופרמרקט קטן שכונתי שרוצה לסמן מבצעים בצורה נגישה וברורה; חנויות בגדים שמעוניינות להציג מידות/קטגוריות בצורה אסתטית; מפעל או מחסן שרוצה לוודא שכל אזור מאורגן ומזוהה בהתאם לסוג האחסון שבו; אפילו חנויות צעצועים ומתנות שמבקשות לחלק אזורים לפי גיל או מחיר...
ומה לגבי עסקים קטנים בבית? בהחלט כן! אם אתם מוכרים דרך דוכן זמני ביריד או אפילו מקימים פופ-אפ באירוע חד-פעמי – שילוט קומפקטי יכול לעשות לכם שירות אדיר בהכוונת האנשים למוצר הנכון וביצירת תחושת מקצועיות וסדר שלא משתמע לשני פנים.
בשורה התחתונה? אם יש לכם מוצר להציג – אתם צריכים לדעת איך "לדבר" עליו באמצעות שילוט נכון. זו הדרך הכי יעילה להסביר ללקוח מה הוא רואה לפני ששאל בכלל שאלה אחת!

איך לבחור נכון מתוך ההיצע שלנו?

אני יודע שזה קל ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות באתר שלנו תחת הקטגוריה ציוד נלווה > שילוט... אבל החדשות הטובות הן שכל מוצר כאן נבחר ונבדק בקפידה כדי לתת מענה אמיתי לצרכים שבשטח. לכן ההמלצה שלי היא לחשוב קודם כול על נקודת המבט שלכם כעסק: האם אתם צריכים פתרון זמני ודינמי שאפשר להזיז ולהחליף במהירות? לכו על קליפסים או מגנטים לתגיות מתחלפות.
אם אתם רוצים משהו קבוע ועמיד שגם ייראה אלגנטי לאורך זמן רב במדפי אחסון עמוסים במיוחד? שקלו להשתמש בתושבות קשיחות מאקריליק שהתכנון שלהן מותאם בדיוק לטווח ארוך ולא מתבלה בקלות גם בסביבה רוויית עבודה כמו בחנויות לחומרי בניין או במרכז לוגיסטיקה פעיל.
בנוגע להתאמה למדפים עצמם – חשוב לראות איזה סוג מדפים יש לכם (מדפי תצוגה פתוחים מול מדפים לסופרמרקט שמגיעים עם פרופילי פלסטיק ייחודיים) ואז לבחור מוצר שיושב טוב ולא דורש אילתורים אחר כך באמצע העבודה…
ואם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים איזה מפרט הכי מתאים לכם? אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ אישי! אני מבטיח שאין שאלה שהיא מוקדמת מדי או טיפשית מדי כשזה מגיע לתכנון הנראות העסקית שלכם בשטח.
השלט הנכון במקום הנכון יכול לעשות פלאים לנראות העסקית שלכם ולעזור להעביר מסר ברור וחד ללקוחות העוברים והשבים. אז קדימה, הכדור עכשיו במגרש שלכם — השקיעו בזה כמו שהייתם רוצים שישקיעו בכם בתור לקוחות!
logo בניית אתרים